Sunday 14 October 2012

*Cinta Mu Selalu Dihati....*


*Cinta Mu Selalu Dihati....*

wajah mu selalu terbayang ditabir mata ku,
tahu kenapa????
kerana cinta mu selalu di hati ku,
aku selalu rindukan mu,
tahu kenapa???
kerana diri mu terlalu istimewa buat ku,
aku tak pernah gusar bila diri mu jauh,
tahu kenapa???
kerana cinta mu selalu di hati ku,
aku selalu ingin melihat diri mu gembira dan ketawa,
tahu kenapa???
kerana kegembiraan mu buat ku bahagia,
aku ingin selalu disamping mu,
tahu kenapa???
kerana aku sangat cintakan kamu,
aku nak ucap terima kasih kepada kamu tiap hari,
tahu kenapa???
kerana kau selalu buat aku bahagia,
kamu selalu memujuk aku ketika bersedih,
kamu selalu berada disisi ku ketika susah dan senang,
semoga ada kesempatan lagi buatku menatap wajah mu.

*huhuhuhuhuhuhuhuhu.... menatap hati yang sedih tak dapat balik kampung.. ketika cuti semester..... rindu mama....*

No comments:

Post a Comment