Friday 10 June 2011

kemana arah harus aku tuju...

aku dalam kegelapan...................................
tidak ada secebis cahayapun yang kelihatan.........................
aku tak tahu ingin berbuat apa................................
kanan kiri hadapan belakang atas bawah.................. semua tidak kelihatan......
jiwa ku bergelombang dengan keraguan.......................
adakah aku telah sesat...............................................
dimanakah tempat aku berada sekarang....................................
sungguh asing tempat ini........................
aku.................. aku...................................
aku........................ aku..............................
ah........................................... adakah aku harus meminta tolonh..............

No comments:

Post a Comment